Güney Kıbrıs’a 2023 yılının 11 ayında 3 milyon 700 binden fazla turist gitti
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Güney Kıbrıs’a 2023 yılının Ocak-Kasım ayları döneminde 3 milyon 722 bin 022 turist gittiği haber verildi.
Güney Kıbrıs’a 3 milyon 091 bin 039 turistin gittiği 2022 yılının aynı dönemiyle kıyaslandığında turistlerin rakamında bu yıl yüzde 20,4 artış meydana geldiğini yazan Politis gazetesi, 2023 yılının 11 aylık döneminde Güney Kıbrıs’a giden turistlerin sayısının 2019 yılında kayda geçirilen ve rekor olarak addedilen 3 milyon 976 bin 777 rakamına yaklaştığını belirtti.
Güney Kıbrıs’taki İstatistik Dairesinin yayımladığı verilere dayanarak, Kasım ayında Güney Kıbrıs’a giden turist sayısının 159 bin 605 olduğunu ve ülkeye 149 bin 857 turistin gittiği 2022 yılının Kasım ayıyla kıyaslandığında bu rakamda yüzde 6,5 artış yaşandığını kaydeden gazete, İngiltere’den Güney Kıbrıs’a yönelik gidişlerin bu yılın Kasım ayıyla ilgili ana turizm kaynağı olduğunu ekledi.
Benzer haberler
Featured
Petrol fiyatları savaş öncesi seviyesine geriledi
Üstel “Uluslararası standartlarda yeni spor kompleksi için proje süreci başlatıldı”
Sürücülerin dikkatine: Hamitköy'de yarın asfaltlama yapılacak
Varol "Maliye Bakanlığı hak sahibi kişileri mağdur etti ve hatalı davrandı"
Haldun Taner’in epik şaheseri “Gözlerimi Kaparım Vazifemi Yaparım” oyunu büyük beğeni topladı
Lapta Turizm Festivali başlıyor
Nöbetçi eczaneler (25 Haziran 2026)
Üstel “Yaşlı yaşam merkezi ülke için güzel bir yatırım”
Venezuela'daki depremlerde can kaybı 164'e yükseldi



