Gençler galibiyetle tamamladı

Voice Kıbrıs Haber
Gençler Birliği, Karpaz kampını tamamlarken, Dipkarpaz ile oynadığı hazırlık maçını 2-0 kazandı.
Cuma günü Dipkarpaz’da kampa giren İskele temsilcisi Gençler Birliği, kampı tamamlayarak İskele’ye döndü. 3 günde 5 antrenman ve 1 de hazırlık maçı yapan kırmızı siyahlılar, kampı tamamladı. Gençler Birliği, kampın son gününde Dipkarpaz ile hazırlık maçı oynadı ve bu karşılaşmayı da Sertan Kurukafa’nın golleri ile 2-0 kazandı.
Topaloğlu: Verimli bir kamp geçirdik
Karpaz kampını değerlendiren Gençler Birliği Teknik Direktörü Hasan Topaloğlu, ‘’Çok verimli bir kamp geçirdik. Tüm oyuncularımın performansından ve idmanlara olan ilgilerinden dolayı çok memnunum. 2 hafta sonra Kartepe’de 1 haftalık kamp yapacağız. Kampa kadar çalışmalarımızı İskele’de devam ettireceğiz’’ şeklinde konuştu. Gençler Birliği, 9 Ağustos Çarşamba günü Binatlı ile 12 Ağustos Cumartesi günü de Doğan Türk Birliği ile hazırlık maçları oynayacak.
Benzer haberler
Spor
‘6 Km Gece Koşusu’ 4 Temmuz’da yapılıyor
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Dünya Yoga Günü Antik Liman'da renkli görüntülere sahne oldu
Atletler Eskişehir’de yarışacak
‘1. Paddle Fest Kıbrıs’ üç farklı etkinlikle Antis’te yapılacak
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları Ve Deniz Şenliği başlıyor
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"



