Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörü belli oldu

Voice Kıbrıs Haber
Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörü Erol Bulut olarak açıklandı.
Fenerbahçe, dün İstanbul’a gelen teknik direktör Erol Bulut’un takımın başına geçirildiğini açıkladı. Sarı-lacivertli kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, “25 yıl önce Çubuklu formamızı ilk kez giyen, tarihimizin en anlamlı ve unutulmaz şampiyonluklarından biri olan 1995/96 şampiyonluğumuzu getiren golün pasının sahibi olan Erol Bulut, Futbol A Takımımızın Teknik Direktörü olarak camiamıza geri dönüyor. 1995/99 yılları arasında 4 sezon boyunca Kulübümüze hizmet eden, formamızla çıktığı 136 maçta 11 gol atan ve Fenerbahçe hikayesinin ardından kariyerine başka takımlarda devam ederek futbolu bıraktıktan sonra Teknik Direktörlük kariyerine adım atan Erol Bulut, Çubuklu’ya Teknik Direktörümüz olarak yeniden merhaba diyor.
Yuvana hoş geldin Erol Bulut. Fenerbahçe Ailesi olarak saha dışında camiamızın eşsiz desteği ve güveni, saha içerisinde yakalayacağımız birlik, beraberlik, takım ruhu ve mücadeleyle birlikte eşsiz zaferlere ve kupalara yürüyeceğimize inancımız tam” ifadeleri kullanıldı.
(NTV)
Benzer haberler
Spor
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Dünya Yoga Günü Antik Liman'da renkli görüntülere sahne oldu
Atletler Eskişehir’de yarışacak
‘1. Paddle Fest Kıbrıs’ üç farklı etkinlikle Antis’te yapılacak
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları Ve Deniz Şenliği başlıyor
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı



