Elektrik borcu olanların dikkatine!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (KIB-TEK) Haziran dönemi ve öncesine ait 675 TL ve üzeri borcu bulunan abonelerinin elektriklerinin 7 Temmuz’da kesileceğini duyurdu.
Kıb-Tek’ten yapılan açıklamaya göre, kurumla sözleşme yapan ve ödenmemiş taksit borcu geriliği olan tüm özel ve tüzel abonelerin elektriklerinin de aynı tarihte kesileceği bildirildi.
Benzer haberler
Featured
İncirli “Naci Talat’ın mirası akılla, örgütle ve kesintisiz mücadeleyle ilerleyecek”
Meteoroloji Dairesi en son hava durumu tahminlerini açıkladı!
Ataoğlu ve Arıklı Ankara'da Uraloğlu'yla bir araya geldi
Kamacıoğlu "Sanayi, hükümet programlarında somut hedeflerle yer almalı"
Nöbetçi eczaneler (26 Haziran 2026)
Öztürkler "Kıbrıs Türk halkına verilen destek büyük anlam taşıyor”
Atan "Yeni asgari ücret gecikmeden belirlenmeli"
Haftalık denetimlerde yerli ve ithal ürünlerin tümü temiz
Almanya'da 40 dereceyi aşması beklenen sıcaklıklar nedeniyle bazı bölgeler için uyarı yayımlandı



