El-Sen’den uyarı grevi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu Çalışanları SendikasıEl-Sen, Kıbrıs Türk Elektrik KurumuKıb-Tek’inLefkoşa merkez ambarı ve tüm bölge ambarlarında uyarı grevi gerçekleştiriyor.
Uyarı grevi konusunda Kıb-Tek’in Lefkoşa Sanayi Bölgesi’ndeki merkez ambarı önünde Türk-Sen Başkanı Aslan Bıçaklı ile El-Sen Başkanı Umut Öksüzoğlu basın açıklaması yaptılar. Türk-Sen Genel Başkanı Arslan Bıçaklı, Kurum Müdürü’nün keyfi görevlendirmeler yaptığını savunarak, “Yetki yönetim kurulundadır ve sendika ile istişare etmesi lazımdır” dedi. Bıçaklı, Müdürün keyfi görevlendirmeler yaptığı görüşünü ifade ederek bunun devam etmesi halinde de grevlerinin diğer şubelere de yansıyacağını söyledi. El-Sen Başkanı Umut Öksüzoğlu da, Kurum Müdürü’nün, El-Sen’in Kıb-Tek Yönetim Kurulu’na gönderdiği yazıları geri almaması halinde sendika ile görüşmeyeceğini söylediğini öne sürerek, bu tavrı eleştirdi. Kurum Müdürü’nün bundan sonra üreteceği kararların sendika olarak kabul edilmeyeceğini belirten Öksüzoğlu, görevlendirmelerin sendika ile istişare içerisinde yapılabileceğini kaydetti. Öksüzoğlu, sendikanın bugün yargıya başvuracağını da kaydetti. Kaynak: BRTBenzer haberler
Featured
JD Vance, İran ile “başarılı nihai anlaşma” için iyi bir temel attıklarını söyledi
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: Tonlarca kokain ele geçirildi
Döviz piyasaları yeni haftada yükselişte
Atatürk Öğretmen Akademisi Kuruluş (Değişiklik) Yasa Tasarısı kabul edildi
Aşırı sıcaklar: Avrupa'da birçok ülke alarma geçti
ABD, İran petrolünün satışına geçici olarak izin verdi
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
Seyir halindeki araçta çıkan yangın 2 dönümlük alanı da kül etti!
Magnezyum çılgınlığı büyüyor: Herkesin kullanması doğru mu?



