El-Sen'den KTAMS'ın eylemine destek

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu Çalışanları Sendikası (El-Sen), Kıbrıs Türk Amme Memurları Sendikası’nın (KTAMS), kamu sağlık çalışanlarının 5 aylık ek mesailerinin ödenmediği gerekçesiyle Maliye Bakanlığı önünde yapmış olduğu eyleme destek belirtti.
El-Sen’den yapılan yazılı açıklamada, Ulusal Birlik Partisi- Halkın Partisi Hükümeti’ne, “pandemiyi neden göstererek işçi ve emekçinin cebine göz dikme” suçlamasında bulunuldu.
“Özellikle pandemi sürecinde dünyanın birçok yerinde ödül verilen sağlık çalışanına, bizde çalıştıkları sürenin hakkı bile verilmemesi sendikamız tarafından da kabul edilebilir değildir” denildi.
Açıklamada ayrıca hükümetin pandemi sürecinde maaşlara 4 aylık hayat pahalılığını yansıtmayarak, 120 milyon TL tasarruf ettiğine işaret edilerek, bunun nereye harcandığının açıklanması gerektiği kaydedildi.
Maliye Bakanlığı’nın pandemi sürecinde çalışan tüm emekçilerin hak etmiş olduğu mesaileri zaman kaybetmeden ödemekle mükellef olduğunu belirtildi.
(TAK)
Benzer haberler
Featured
Öztürkler’in Bakü temasları sürüyor
Köpeğe işkence eden 38 yaşındaki şahıs tutuklandı!
KAMUSEN “Sözleşmeli personel iş güvencesi talep ediyor"
Doğanköy ve Kumyalı-Karpaz ana yolunda yangın!
Kanatlı “Limanlarda açılan münhal sayısı yetersiz”
Yoldan çıkan tır devrildi, sürücü yaralandı!
Büsküvütçü "Halk sağlığı telafisi imkansız bir sürece girdi"
Golf oynadığı sırada hayatını kaybeden şahsın ölüm nedeni açıklandı!
Güney Kıbrıs’ta konut fiyatlarında artış



