El-Sen grev yapıyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Elektrik Kurumu Çalışanları Sendikası (EL-SEN), zamları ve KIB-TEK’e yatırım yapılmamasını protesto etmek için bugün tam gün uyarı grevi yapıyor.
EL-SEN üyeleri Kıb-Tek merkezinde toplanarak, saat 10.00’da Ekonomi ve Enerji Bakanlığı’na protesto yürüyüşü düzenleyecek ve siyah çelenk koyarak basına açıklama yapacak. Grevin gerekçeleri “zamları protesto etmek, yeni yatırım yapılarak yeterli oranda santral alınması ve AKSA’ya teslim edilen toplumu AKSA’nın elinden kurtarmak, devletin, belediyelerin ve diğer borçlulardan KIB-TEK alacaklarının biran önce tahsil edilmesi.” Uyarı grevi 07.30’dan 17.00’ye kadar tam gün KIB-TEK’in bütün şubelerinde yapılacak. Kaynak: TAKBenzer haberler
Featured
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
Seyir halindeki araçta çıkan yangın 2 dönümlük alanı da kül etti!
Magnezyum çılgınlığı büyüyor: Herkesin kullanması doğru mu?
Enver Ermetal’in "Kıbrıs’ımın Kızları" isimli single çalışmasının tanıtımı perşembe gecesi...
Muhalefet milletvekilleri, AÖA Yasa Tasarısı değişikliği hakkında eleştirilerde bulunu
Brexit kararının İngiltere ekonomisine 10 yıllık bilançosu belli oldu
Çeler'den Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı eleştirisi "Tek bir adım atılmadı"
Meclis'te Atatürk Öğretmen Akademisi Kuruluş (Değişiklik) Yasa Tasarısı görüşülmeye başlandı
Oğuz "Yasanın suiistimal edilmemesi açısından bazı kriterler eklendi"



