'Eksilmeden devam edelim'
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Lefkoşa Belediye Başkanı Mehmet Harmancı sosyal medya üzerinden paylaşımda bulunarak covid-19 önlemlerinin bir kısmının bugün bitmesini değerlendirdi.
Harmancı'nın açıklaması şu şekilde: "Salgın sonrası yeni bir evrenin başlangıcı bugün, herşeyden önce ortaya konan kurallara şu ana kadar büyük oranda uyan sizler çok büyük bir teşekkürü hak ediyorsunuz. Ekonomik daralmanın etkisi ve ve günlerin getirdiği psikolojik etkiler bugün bizleri olmadığı kadar rehavete itebilir ama kendimiz ve sevdiklerimizin sağlığı için itmemeli. Tüm kurallara uymaya eskisinden de fazla devam etmeli ve özen göstermeliyiz. Sosyal mesafemizi koruyalım, işyerlerimizi sürekli havalandıralım, hijyen uygulamalarını eksiksiz yerine getirelim, ilerde yaşanabilecek sorunlar için olabildiğince kayıt tutalım, kendimizi iyi hissetmiyorsak mutlaka hastanelere başvuralım. Bu hafta adaptasyon anlamında oldukça zorlu olacak, bizler sizlerin yanında olmaya azami gayret göstereceğiz. Bugüne kadar birlikte geldik sonrasında da eksilmeden devam edelim. Günümüz de geleceğimiz de güzel geçsin" (Voice of the Island)Benzer haberler
Featured
Yolsuzlukla yargılanan Netanyahu'nun ifade verme işlemi 98'inci duruşmada tamamlandı
Fransa'da Ebola vakası görüldü
İngiltere'deki hastane ihmallerinde 500'den fazla bebek ve anne hayatını kaybetti veya zarar gördü
Döviz piyasalarında günün son rakamları (24 Haziran 2026)
Gazimağusa'da beş yılda 600'ü aşkın köpek kısırlaştırıldı
Borsa günü yüzde 1,43 değer kaybederek tamamladı
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
Ekinci "Veri sızıntıları devletin siber güvenliğini sorgulatıyor"
Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı



