'Eğitim çalıştayı yapılmalı'
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Dr. Bülent Dizdarlı sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada eğitimin nasıl başlatılacağı konusunda eğitim çalıştayı yapılması gerektiğini söyledi.
Dizdarlı'nın paylaşımı şöyle:
"EĞİTİM ÇALIŞTAYI YAPILMALI
Ayın yarısı bitti. Eğitim başlayamadı. Nasıl başlayacağı konusunda da ciddi tartışmalar var
Havalar iyi gidiyor bu şans iyi değerlendirilmeli . Bir amfi tiyatro veya futbol sahasında , açık havada eğitim çalıştayı düzenlenmeli.
Üç masa kurulmalı. İlk öğretim orta öğretim ve Yüksek öğretim. Her masada Hükümet sendika ve tüm paylaşlar yer almalı . İki gece dörder saatten süren çalışmalar sonrasında üçüncü gün masa kararları ortaya çıkmalı ve harfiyen uygulanmalıdır.
Çok mu olmayacak bir şey yazdım? Bana göre Eğitimi kaostan ancak böyle bir çalışma çıkarır . Daha iyi bir fikri olan yazsın. Saygı duyarım."
Benzer haberler
Featured
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti
Erşangil “Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi”
LTB’den Surlariçi’nde “Armando Milani”li sokak yenileme…
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"



