Dipkarpaz'daki karantina kaldırıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, Dipkarpaz’da görülen çiçek hastalığına yönelik alınan karantina tedbirlerinin, bugün itibarıyla kaldırıldığını açıkladı.
Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı’ndan yapılan yazılı açıklamada, 17 Şubat Pazartesi tarihinden itibaren Veteriner Dairesi kontrolünde kasaplık hayvan satışının serbest bırakılacağı belirtildi. Açıklamada, Ocak ayı başında bölgede görülen çiçek hastalığı nedeniyle karantina tedbirlerinin alındığı, hastalığın yayılmasını engellemek için 5 kilometrekarelik alanın dezenfekte edilerek, aşılama yapıldığı kaydedildi. Ayrıca, üreticilere yönelik bilgilendirme toplantısı düzenlendiği ve bölgedeki hayvanların satışının durdurulduğu belirtildi. (TAK)Benzer haberler
Featured
Özersay "Kıbrıs sorununun çözümünde umut tacirliğine değil gerçekçi yaklaşımlara ihtiyaç var"
Petrol fiyatları bugün ne kadar oldu? (24 Haziran 2026)
İki bölgedeki trafik ve asayiş denetimlerinde 1 sürücü tutuklandı, 131 araç trafikten men edildi!
Hayvancılar Birliği’nden Tarım Bakanlığı’na tepki “Sorunlardan kaçıyorlar”
Limanlar Dairesi, terkedilen şişme botu açık artırma yoluyla satacak
Meteoroloji Dairesi hava sıcaklığının yükseleceğini açıkladı
YSK "Haber gerçeği yansıtmıyor"
Nöbetçi eczaneler (24 Haziran 2026)
Kurtulmuş “Türkiye garantörlük hakkından asla vazgeçmeyecek”



