Cumhurbaşkanı Ersin Tatar İstanbul’a gitti
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Cumhurbaşkanı Ersin Tatar ile eşi Sibel Tatar, İstanbul Kıbrıs Türk Kültür Derneği’nin KKTC İstanbul Başkonsolosluğu himayelerinde düzenleyeceği 20 Temmuz Barış Harekatı’nın 47’nci yıldönümü etkinliklerine katılmak üzere İstanbul’a gitti.
Cumhurbaşkanlığından yapılan yazılı açıklamada, Tatar’ın 1997-2001 yılları arasında başkanlığını yaptığı Derneğin,, Kıbrıs Türkünün ulusal mücadelesinde ve direnisin örgütlenmesinde çok önemli bir yeri bulunduğu kaydedildi.
Cumhurbaşkanı Ersin Tatar ve eşi Sibel Tatar’ı İstanbul’a varışında, İstanbul Valisi Ali Yerlikaya ve eşi tarafından karşılandı.
TAK
Benzer haberler
Featured
İncirli “Naci Talat’ın mirası akılla, örgütle ve kesintisiz mücadeleyle ilerleyecek”
Meteoroloji Dairesi en son hava durumu tahminlerini açıkladı!
Ataoğlu ve Arıklı Ankara'da Uraloğlu'yla bir araya geldi
Kamacıoğlu "Sanayi, hükümet programlarında somut hedeflerle yer almalı"
Nöbetçi eczaneler (26 Haziran 2026)
Öztürkler "Kıbrıs Türk halkına verilen destek büyük anlam taşıyor”
Atan "Yeni asgari ücret gecikmeden belirlenmeli"
Haftalık denetimlerde yerli ve ithal ürünlerin tümü temiz
Almanya'da 40 dereceyi aşması beklenen sıcaklıklar nedeniyle bazı bölgeler için uyarı yayımlandı



