Covid-19 aşısına tepkisi saldırıya dönüştü: 1 polis memur hayatını kaybetti

Voice Kıbrıs Haber
ABD'de bir adam Covid-19 aşısının kendisini hasta ettiğini iddia ederek Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezine silahlı saldırı düzenledi.
ABD'nin Georgia eyaletinin en büyük kenti Atlanta'daki Emory Üniversitesi ve Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezi'ne (CDC) yakınında silahlı saldırı meydana geldi.
Silahlı saldırıda bir polis memuru hayatını kaybetti, saldırgan ise öldürüdü.
Emory yakınlarındaki CDC'de çalışan bir personel, CNN'e bir adamın kurumun genel merkezine yaklaşıp binaya ateş ettiğini gördüğünü söyledi.
Bir emniyet yetkilisinin CNN'e yaptığı açıklamaya göre saldırgan Covid-19 aşısının kendisini hasta ettiğine inanarak CDC genel merkezini hedef aldı.
Saldırganın birden fazla silahı olduğu ve cerrahi maskeye benzeyen bir şey takdığı belirtildi.
Vurularak öldürülen memurun 33 yaşındaki David Rose olduğu açıklandı. Rose'un Eylül 2024'te departmana katıldığı ve iki çocuğu ve hamile bir eşi olduğu öğrenildi.
Benzer haberler
Dünya
Paris'te aşırı sıcaklar nedeniyle kamusal alanda alkol yasağı başlıyor
Kanada'da yangın söndürme uçağının düşmesi sonucu 3 kişi öldü
Avrupa'da rekor sıcaklıklar can alıyor: Ölü sayısı yüzleri buldu
Havada can pazarı: Yolcular kriz geçiren pilotu koltuğa bağladı
Zelenski'den Rusya'ya karşı 40 günlük operasyon talimatı
Milyonlarca yılın sırrı çözüldü: Dünya’nın ilk kıtalarını asteroitler engellemiş
Tesla’ya bir otopilot davası daha: Texas’taki kazaya çifte soruşturma
Venezuela'daki depremde can kaybı en az 235'e yükseldi
Avrupa artan aşırı hava olayları nedeniyle seyahat için riskli bölge haline geliyor



