"Bugün vaka sayısında artış var"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Lefkoşa Acil Durum Hastanesi Başhekim Yardımcısı Doçent Dr. Deren Oygar BRT'de yayınlanan "Manşet +" programına bağlanarak acil durum hastanesindeki son durumu değerlendirdi.
Oygar, yoğun bakımda an itibariyle 14 hasta olduğunu, 2 tanesinin iyileşerek normal servise alınacağını, böylelikle yoğun bakım hasta sayısının 12'ye düşeceğini açıkladı.
Oygar, yoğun bakım dışında hastanede tedavi gören hasta sayısının ise 40 olduğunu belirtti.
Bugün vaka sayısında artış olduğunu söyleyen Oygar, doktor ve hemşire sıkıntısının olduğunu belirterek ileriki günlerde bir açılım olacağını aktardı.
Voice of the Island
Benzer haberler
Featured
Ataoğlu ile Arıklı, Ankara’da Güngör çöplüğü, bilet fiyatları, Ercan ve karayollarındaki projelerle ilgili görüşmeler yaptı
Hukuk Komitesi, Seçim Yasa Tasarısı’nı Genel Kurul gündemine sevk etti
Candan’dan AKPA’da taraflara Guterres’e yardımcı olma çağrısı
Venezuela'da depremlerin bilançosu ağırlaşıyor, 50 bin kişi kayıp!
“Bir Dünya Edebiyat Ödülleri” için başvurular başladı
İzcan ”Federal birleşik Kıbrıs için kararlı adımlar atınız”
Dev asteroit Dünya'nın yanından geçecek
AB'den Fransız ilaç şirketi Sanofi'ye aşı soruşturması
İran Devrim Muhafızları Ordusu "ABD'nin saldırısına seçtiğimiz zaman ve yerde karşılık vereceğiz"



