BİO-DER Başkanı Mustafa Kofalı oldu

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Biyologlar, Doğayı Araştırma ve Koruma Derneği’nin (BİO-DER) Başkanlığına Mustafa Kofalı getirildi.
Dernekten yapılan açıklamaya göre BİO-DER’in 26. Olağan Genel Kurulu Toplantısı 23 Ocak'ta yapıldı.
Toplantıda faaliyet ve mali raporların onaylanmasının ardından yetkili kurulların seçimi yapıldı.
Yeni yönetimin ilk toplantısında yaptığı görev dağılımına göre Yönetim Kurulu'nda yer alacak isimler şunlar:
"Mustafa Kofalı – Başkan, Vural Yılmaz – Genel Sekreter, Dilge Özerdem – Sayman, Feride Nur Güneş – Eğitim ve Araştırma Sorumlusu, Doğa Akkuzu – Basın ve Halkla İlişkiler Sorumlusu, Gizem Mulla – Sosyal ve Kültürel İşler Sorumlusu, Cemaliye Şemmedi – Dış İlişkiler Sorumlusu"
Yedek Üyeler Sedef Gürsoy Kutlu, Hasan Sarpten ve Hatice Benan olarak belirlendi.
Disiplin Kurulu'nda ise Niyazi Türkseven, Melek Keleş ve Burak Ali Çiçek görevlendirildi.
Denetleme Kurulu da Şerife Gündüz, Seral İçener ve Kerem Teralı'dan oluşturuldu.
Benzer haberler
Featured
Yolsuzlukla yargılanan Netanyahu'nun ifade verme işlemi 98'inci duruşmada tamamlandı
Fransa'da Ebola vakası görüldü
İngiltere'deki hastane ihmallerinde 500'den fazla bebek ve anne hayatını kaybetti veya zarar gördü
Döviz piyasalarında günün son rakamları (24 Haziran 2026)
Gazimağusa'da beş yılda 600'ü aşkın köpek kısırlaştırıldı
Borsa günü yüzde 1,43 değer kaybederek tamamladı
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
Ekinci "Veri sızıntıları devletin siber güvenliğini sorgulatıyor"
Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı



