Kıbrıs Haber
Kıbrıs
English News
Dolar
Euro
Sterlin
SON DAKİKA
Baykallı “Diplomatik alanı Kıbrıs Rum tarafına teslim edenler toplumdan özür dilemeli” Gram altın 7 bin 100 lirayı geçti Amcaoğlu “GABFEST'in 8 haftalık yolculuğu başladı” 2 yılda 145 ton balon balığı avlandı Ülke genelindeki denetimlerde 28 araç trafikten men edildi, 2 sürücü tutuklandı Nöbetçi eczaneler (22 Ağustos 2026) Arnavutluktaki maç için 11 yaşındaki kızını evde yalnız bırakan babaya dava okundu “Hristodulidis BM’yi neden ikna edemiyor” Seyir halindeki tırda yangın çıktı Atatürk Öğretmen Akademisi sınavı başladı Bostancı'da kaza: Aracın çarptığı yaya yaralandı! "Yoruldum" diyen 7 yaşındaki oğlunu dağda yalnız bıraktı Somali’den KKTC konusunda açıklama Kıbrıslı Rum Müzakereci Menelau'dan Kıbrıs Türk tarafına “oyalama” suçlaması Yeniboğaziçi’nde yemek yarışması düzenlendi UBP, ilçelerde istişare toplantıları düzenleyecek Trump'a göre İran, ABD ile "doğru anlaşmayı" yapmaya hazır değil İsveç'te bir okula düzenlenen saldırıda 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı Cumhurbaşkanı Erhürman’ın açıklamaları Rum basınında Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi ile Hala Sultan İlahiyat Koleji’ndeki boş kontenjanlara başvurular başlıyor Baykallı “Diplomatik alanı Kıbrıs Rum tarafına teslim edenler toplumdan özür dilemeli” Gram altın 7 bin 100 lirayı geçti Amcaoğlu “GABFEST'in 8 haftalık yolculuğu başladı” 2 yılda 145 ton balon balığı avlandı Ülke genelindeki denetimlerde 28 araç trafikten men edildi, 2 sürücü tutuklandı Nöbetçi eczaneler (22 Ağustos 2026) Arnavutluktaki maç için 11 yaşındaki kızını evde yalnız bırakan babaya dava okundu “Hristodulidis BM’yi neden ikna edemiyor” Seyir halindeki tırda yangın çıktı Atatürk Öğretmen Akademisi sınavı başladı Bostancı'da kaza: Aracın çarptığı yaya yaralandı! "Yoruldum" diyen 7 yaşındaki oğlunu dağda yalnız bıraktı Somali’den KKTC konusunda açıklama Kıbrıslı Rum Müzakereci Menelau'dan Kıbrıs Türk tarafına “oyalama” suçlaması Yeniboğaziçi’nde yemek yarışması düzenlendi UBP, ilçelerde istişare toplantıları düzenleyecek Trump'a göre İran, ABD ile "doğru anlaşmayı" yapmaya hazır değil İsveç'te bir okula düzenlenen saldırıda 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı Cumhurbaşkanı Erhürman’ın açıklamaları Rum basınında Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi ile Hala Sultan İlahiyat Koleji’ndeki boş kontenjanlara başvurular başlıyor
Dolar
Euro
Sterlin

At least one dead and several injured in machete attack at southern Spain churches

Paylaş
Facebook X LinkedIn Google News
At least one dead and several injured in machete attack at southern Spain churches
Reklam

Spanish authorities said they were investigating a possible "terrorist" in which a man attacked several people with a machete in two churches in the southern port town of Algeciras, killing at least one person. The man attacked clergymen at two different churches -- San Isidro and Nuestra Senora de La Palma, around 300 metres apart -- just after 8pm on Wednesday evening in central Algeciras, a spokesperson for the city reported. The suspect's name and nationality have not yet been declared. Local media, including El Pais newspaper, have claimed he is a 25-year-old Moroccan. A source at Madrid's High Court said the incident was being investigated as terrorism. The man who was killed was Diego Valencia, a sacristan at the Nuestra Senora de La Palma church, while the titular priest of the parish church of San Isidro, Antonio Rodriguez, is among the injured and in critical condition, Algeciras spokesperson said. Police claim the assailant first entered the San Isidro church and attacked Rodriguez. A statement by the Algeciras Salesians said Rodriguez, 74, had been celebrating Eucharist when he was attacked. The suspect then went into the Nuestra Senora de La Palma church where he damaged property before attacking Valencia, who fled the church but was chased before being killed, police said in a statement.

An unknown number of others were also injured, with El Mundo newspaper reported that four people had been wounded. The parish priest at Nuestra Senora de La Palma, Juan Jose Marina, told broadcaster SER the suspect went straight for Valencia after the mass had finished, suggesting he might have thought Valencia was the priest. Spanish Prime Minister Pedro Sanchez expressed his condolences to the victims of the "terrible attack" on Twitter, while the secretary general of Spain's Episcopal Conference, Francisco Garcia, noted his "great pain" on hearing the news. "These are sad times of suffering, we are united by the pain of the victims' families and for the Cadiz Diocese," he tweeted. Jose Ignacio Landaluce, the mayor of Algeciras, has declared a day of mourning in the city for Thursday and a rally outside Nuestra Senora de La Palma church at midday. ( Source Euronews)

Benzer haberler

English News
KTGB "Sevgül Uludağ'ı kaybetmenin derin üzüntüsü içindeyiz" 28 Haz 2026 20:44 Döviz piyasaları sakin seyrediyor 19 Şub 2025 19:51 Dayanışma Evi’nde “Haklarımız, Geleceğimiz, Hemen Şimdi” başlıklı panel düzenlenecek 13 Ara 2024 18:02 Türkiye'de mayıs ayı enflasyonu açıklandı 3 Haz 2024 14:28 Nöbetçi eczaneler (6 Mayıs 2024) 6 May 2024 13:52 Soyguna karışan kişinin tutuklanma yeri kafa karıştırdı 5 Nis 2024 15:59 Ministry of Foreign Affairs: “It is time to review our relations with the EU” 20 Mar 2023 15:05 Turkish researcher's work in UK becomes glimmer of hope in treatment of metabolic diseases 17 Mar 2023 11:09 Cinema movies streaming this week (March 17, 2023) 17 Mar 2023 11:07