Akıncı ile turistlerden selfie
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Postası'nın haberine göre; bugün Lefkoşa'da, müsteşarı, sözcüsü ve özel kalem müdürü ile öğle yemeği yiyen Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı, Cumhurbaşkanlığı’na yürüyerek döndü.

Başkent sokaklarında vatandaşlarla sohbet eden Cumhurbaşkanı Akncı’ya, bir grup Türkiyeli turist de ilgi gösterdi. Turistlerin birlikte fotoğraf çekme ricasını kırmayan Akıncı, selfiye (özçekim) konuk oldu.
Cumhurbaşkanlığı Müsteşarı Gürdal Hüdaoğlu, Sözcü Barış Burcu ve Özel Kalem Müdürü Cenk Gürçağ’ın eşlik ettiği Cumhurbaşkanı’nın, vatandaşlarla sohbetlerinde bir hayli neşeli olduğu da gözden kaçmadı. Benzer haberler
Featured
Erdoğan ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”
Güney Kıbrıs Holguin’in Brüksel ziyaretini “daha ileri gelişmeler açısından belirleyici” görüyor
Gençlerin istihdamında en büyük sorun: Eğitim sistemi ve iş gücü piyasası uyumsuzluğu
Nöbetçi eczaneler (27 Haziran 2026)
"Mağusa Limanı: Hafızaya Davet" sergisi açılıyor
Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yerel yönetimlere çağrı
Toprak Sempozyumu devam ediyor
Yapay zekalı gözlüklerle kopya dönemi: Asya'da sınav güvenliği tehdit altında
Küresel piyasalar önümüzdeki hafta ABD'de açıklanacak istihdam verilerine odaklandı



