ABD Kongresi yerleşkesi giriş ve çıkışlara kapatıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
ABD Kongresi yerleşkesinin "dış tehdit" nedeniyle giriş ve çıkışlara kapatıldığı ve güvenlik önlemlerinin artırıldığı bildirildi.
ABD'de 6 Ocak 2021'de baskına sahne olan Kongrede yine alarm verildi.
Kongre polisi "dış tehdit" nedeniyle tüm yerleşkedeki binalara giriş çıkışların kapatıldığını ve güvenlik önlemlerinin artırıldığını duyurdu.
ABD Kongre Polisinin resmi Twitter hesabından yapılan açıklamada, Independence Caddesi'ne çıkan bölgedeki bariyerlere bir aracın hızla girdiği kaydedildi.
Aracın iki polise çarptığına dikkat çekilen açıklamada, şüphelinin de yaralı olarak ele geçirildiği belirtildi.
Açıklamada, yaralanan iki polis ile şüphelinin hastaneye kaldırıldığı ifade edildi.
(AA)
Benzer haberler
Dünya
Trump'tan "İran uygun davranmazsa gerekeni yaparım" uyarısı
Texas'ta arı yüklü TIR devrildi: Milyonlarca bal arısı çevreye yayıldı
Titanic'ten çıkarılan eserleri satma planı ABD hükümetinin engeline takıldı
Romanya'daki 100 hastane siber saldırıyı püskürtmek için kalem kağıda döndü
Gürcistan'da 4.1 büyüklüğünde deprem: Türkiye'de de hissedildi
Avrupa'da acil durum alarmı: Sıcaklıklar 40 dereceyi aşacak
Teknoloji devi Oracle yapay zeka hamlesiyle 21 bin çalışanını işten çıkardı
JD Vance, İran ile “başarılı nihai anlaşma” için iyi bir temel attıklarını söyledi
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: Tonlarca kokain ele geçirildi



