"47 öğrenci ve 6 öğretmen pozitif"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Milli Eğitim Bakanlığı, okullarda bir haftada toplam 47 öğrenci ve 6 öğretmenin kovid-19 pozitif olduğunu açıkladı.
Milli Eğitim Bakanlığı, okul idarelerinden gelen bilgiler doğrultusunda okullardaki güncel vaka sayılarını açıkladı.
Açiklamaya göre, okullarda 47 öğrenci ve 6 öğretmenin kovid-19 testi pozitif çıkarken, 22 öğrenci ve 1 öğretmen temaslı oldu, 1 sınıf ise kapandı.
İlkokullarda 15 öğrenci ile 4 öğretmen pozitif, 21 öğrenci temaslı; ortaokul ve liselerde 28 öğrenci ile 2 öğretmen pozitif, 1 öğretmen temaslı ve meslek okullarında ise 4 öğrenci pozitif, 1 öğrenci temaslı oldu.
59 bin öğrenci, öğretmen ve personel sayısına göre okullarda pozitifleşme oranı ise yüzde 0,08 olarak bildirildi.
Benzer haberler
Featured
Güney Kıbrıs’ta her 10 kişiden 4’ü maddi açıdan zorlanıyor
Ercan “Taksiler için sarı plaka uygulaması hayata geçirilmeli”
Chevron yetkilisi Basil Allam "Afrodit" yatağı ile ilgili açıklama yaptı
“Anılarla Yaseminli Lefkoşa” etkinliği Büyük Han’da gerçekleştirildi
Trump'tan "İran uygun davranmazsa gerekeni yaparım" uyarısı
Gürhan “Siber güvenlik geleceğin değil bugünün meselesi, önlem almalıyız”
Gürkut “İddialar doğruysa, ülke tarihinin en büyük kişisel veri ihlallerinden biriyle karşı karşıyayız”
Özgül Orhon için kan aranıyor!
Cumhurbaşkanlığı Çoksesli Çocuk Korosu, ilk konserini yoğun katılımla gerçekleştirdi



