'2022 seçimleri öncesi belediyelerde birleştirme taraftarıyız'
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Belediyeler Yasası’nın revize edilmesi konusuna da değinen İçişleri Bakanı Ayşegül Baybars, Belediyeler Yasa’nın son haline getirilmesi için çalışmaların devam ettiğini, Belediyeler Birliği’nin Türkiye’de yaptığı toplantı sonunda yasa tasarısına son şeklinin verilerek, tartışılmak üzere komiteye sunulacağını belirtti.
İçişleri Bakanı Baybars, belediyelerin borçları konusunda gecikme zammıyla ilgili Maliye Bakanlığı ile bir görüşme yapılacağını ancak, her halükarda borçlarının kamu alacağı durumuna dönüştüğünü kaydetti. Bazı belediyelerin birleştirilmesini doğru bulduklarını ifade ederek, 2022 seçimleri öncesinde uygulamanın yapılması taraftarı olduklarını söyleyen Bakan Baybars, sınav tüzüğü konusunun belediyelerde kadro sorununa yol açan bir konu olduğunu, yasanın tamamlanmasıyla bu konuda da bir çalışma yapılacağını aktardı. Bakan Baybars, e-kimliğin sadece Lefkoşa’da değil, bütün bölgelerde verildiğini söyledi. Bakan Baybars, son olarak tapu otomasyon projesinin ise ihale aşamasında olduğunu sözlerine ekledi. (TAK)Benzer haberler
Featured
JD Vance, İran ile “başarılı nihai anlaşma” için iyi bir temel attıklarını söyledi
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: Tonlarca kokain ele geçirildi
Döviz piyasaları yeni haftada yükselişte
Atatürk Öğretmen Akademisi Kuruluş (Değişiklik) Yasa Tasarısı kabul edildi
Aşırı sıcaklar: Avrupa'da birçok ülke alarma geçti
ABD, İran petrolünün satışına geçici olarak izin verdi
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
Seyir halindeki araçta çıkan yangın 2 dönümlük alanı da kül etti!
Magnezyum çılgınlığı büyüyor: Herkesin kullanması doğru mu?



