17 kişiyi öldürüp hamburger yemeye gitti!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
ABD'nin Florida eyaletinde Sevgililer Günü'nde 17 kişiyi öldüren Nikolas Cruz'un (19), saldırıdan hemen sonra fastfood zincirine giderek karnını doyurduğu ortaya çıktı.
Florida'da çarşamba yerel saatle 14.19'da Broward kentindeki Stoneman Douglas Lisesi'ne AR-15 tipi tüfekle gelerek katliam yapan Cruz, saldırı sonrası paniğe kapılıp okuldan kaçan öğrencilerin arasına karışarak olay yerinden uzaklaştı. ÖNCE KATLİAM SONRA HAMBURGER Uber taksi çağırarak okulun bulunduğu mahalleyi terk eden Cruz, yakınlardaki bir mahalleye giderek önce McDonald's'ta hamburger yedi sonra bir başka fastfood zincirinden içecek aldı. Özel tim, Cruz'u saat 15.41'de yakaladı. Evlatlık olduğu belirtilen Cruz'un babasının yıllar önce kalp krizinden, annesininse geçen yıl zatürreeden hayatını kaybettiği belirtildi. AVUKATLAR TEPKİ GÖRDÜ Perşembe hâkim karşısına çıkan saldırganın avukatları müvekkillerinin otizm, depresyon ve başka psikolojik rahatsızlıkları bulunduğu savunmasını yaptı. Avukatların zanlıya karşı sıcak ve samimi tavırlar sergilemesi ülkede büyük tepki gördü.Benzer haberler
Dünya
Filipinler'de liseye düzenlenen silahlı saldırıda 3 öğrenci öldü
İngiltere Başbakanı Starmer istifa etti
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: 2,7 ton kokain ele geçirildi
BM'den El Nino uyarısı “Etkileri sert olacak, daha uzağa yayılacak”
İsviçre'deki ABD-İran müzakerelerinin ilk turu tamamlandı
ABD ve İran 'Hürmüz' konusunda anlaştı
Kolombiya'da seçimleri Trump'ın desteklediği aday kazandı
Yunanistan'da su sıkıntısı nedeniyle en az 12 adada olağanüstü hal ilan edildi
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"



