16 kişi sokağa çıkma yasağını ihlal etti
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Polis, bu sabah itibarıyla son 24 saatte 7’si kısmi, 9’u gece olmak üzere 16 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiğini, 10 kişinin de maskesiz sokağa çıktığını tespit etti.
Polis Basın Subaylığı'ndan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: Sokağa çıkma yasağı kapsamında; 01 - 02 Mayıs 2020 (saat 06:00’ya kadar) tarihleri arasında, ülke genelinde polis tarafından yapılan denetimlerde; 7 kişinin kısmi, 9 kişinin ise gece saat 21:00’den sonra olmak üzere toplam 16 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiği, sokağa çıkan 10 kişinin ise yasağa rağmen maske takmadığı tespit edilmiştir. Bahse konu şahıslar tutuklanmış olup, soruşturma devam etmektedir. (Voice of the Island)Benzer haberler
Featured
Amcaoğlu “Gençlik ve Spor Bakanlığı kurulmalıdır. Yoksa hizmette eksik kalırsınız”
Özuslu “7 yıldır hükümettesiniz. Neden Gençlik ve Spor Bakanlığı kurmadınız?”
Şahali "Yaşanan gecikme anomalilğin bir diğer nişanesi”
Nöbetçi eczaneler (23 Haziran 2026)
Samtay Vakfı Lefke Kütüphanesi’nde yaz boyunca çocuklara yönelik atölye çalışmaları düzenlenecek
Lefkoşa-Güzelyurt ana yolunu kullanacak olan sürücülerin dikkatine!
Şehit Teğmen Caner Gönyeli-2026 Arama Kurtarma Davet Tatbikatı’nın ilk safhası icra edildi
İncirli “Üretime ve adil paylaşıma dayalı bir ekonomi kuracağız”
Kamuda örgütlü sendikalar Başbakanlık önünde eylem yaptı



