"15 okul için çalışmalar sürüyor"

Voice Kıbrıs Haber
Milli Eğitim Bakanı Nazım Çavuşoğlu, pandemi nedeniyle 18 okulda dönüşümlü seyreltilmiş eğitim verildiğini anlatarak, Karaoğlanoğlu İlkokulu, Şehit İlker Kartel iikokulu ve Mustafa Çağatay İlkokulu’nda seyreltilmiş dönüşümlü eğitimin sona erdiğini kaydetti. BRT’de Pembe Paşaoğluları’nın ’18.Saat’ programına açıklamalarda bulunan Çavuşoğlu, seyreltilmiş dönüşümlü eğitim verilen diğer 15 okul için de çalışmaların sürdüğünü kaydederek, sınıf kapasitesi olan okulları yavaş yavaş normalleştirileceğini, bir iki hafta içerisinde de seyreltilmiş eğitim verilen tüm okullarda normal eğitime geçileceğinin vurguladı. Aşılar konusunda da açıklamalarda bulunan Çavuşoğlu, okullardaki aşılamanın ülke geneli ile aynı oranda olduğunu söyleyerek, önümüzdeki günlerde yapacakları kampanya ile aşılama oranını yükseltmeyi hedeflediklerini dile getirdi
Benzer haberler
Featured
Naci Talat ölümünün 35’inci yıl dönümünde anıldı
Paris'te aşırı sıcaklar nedeniyle kamusal alanda alkol yasağı başlıyor
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi geçici olarak RMMO’nun yetkisine verildi
Güzelyurt'ta kuyuda mahsur kalan yavru köpek kurtarıldı
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Güney'de yollara yapay zekalı kameralar yerleştirilmesi planlanıyor
Serdaroğlu "Asıl kopan ip, asgari ücretin yükselmesiyle değil, yıllardır kurulan adaletsiz ekonomik düzenle kopmuştur"
Her Daim Doğa Dostları çevre kirliliğine dikkat çekmek amacıyla etkinlik düzenliyor
Kanada'da yangın söndürme uçağının düşmesi sonucu 3 kişi öldü



