12 yıl sahibinin mezarı başından ayrılmadı...
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Arjantin’de 12 yıl önce hayatını kaybeden sahibinin mezarı başından ayrılmayan “Capitan” isimli köpek öldü.
Yerel basında yer alan habere göre, Arjantin’de 2006 yılında ölen sahibinin mezarı başında yaşayan Capitan, yine sahibinin mezarı başında ölü bulundu. Mezarlık görevlileri ve etraftaki komşular tarafından beslenen 15 yaşındaki köpeğin, son zamanlarda hasta olduğu belirtildi. Capitan, Arjantin’in Villa Carlos Paz kentinde yaşayan Miguel Guzman'ın köpeğiydi. Guzman'ın 12 yıl önce hayatını kaybetmesinin ardından evin köpeği Capitan ortadan kaybolmuştu. Aile fertlerinin ilanı vererek aradığı köpek, eve oldukça uzak olan mezarlıkta bulunmuştu. Mezarlık Müdürü Hector Baccega, daha önce basına yaptığı açıklamada, köpeği kimsenin mezarlığa getirmediğini ifade etmiş ve Capitan’ın her gün belirli saatte Guzman’ın mezarı başına yattığını söylemişti. Benzeri bir olay, 1924'te Japonya'da görülmüş, Hachiko isimli köpek sahibini öldükten sonra 9 yıl boyunca her gün geldiği metro istasyonunun önünde beklemişti. Köpeğin öyküsü, “Hachiko Bir Köpeğin Hikayesi” adlı filme de konu olmuştu.Benzer haberler
Dünya
JD Vance, İran ile “başarılı nihai anlaşma” için iyi bir temel attıklarını söyledi
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: Tonlarca kokain ele geçirildi
Aşırı sıcaklar: Avrupa'da birçok ülke alarma geçti
ABD, İran petrolünün satışına geçici olarak izin verdi
Filipinler'de liseye düzenlenen silahlı saldırıda 3 öğrenci öldü
İngiltere Başbakanı Starmer istifa etti
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: 2,7 ton kokain ele geçirildi
BM'den El Nino uyarısı “Etkileri sert olacak, daha uzağa yayılacak”
İsviçre'deki ABD-İran müzakerelerinin ilk turu tamamlandı



